Far och flyg!


Nämen vad är detta?



Oops, resväskor! :p
Haha... igår bokade vi en sista minuten, så ikväll bär det av till Turkiet!

Vi tänkte boka en sista minuten men det fanns ingen bra, fanns knappt några bra flygstolar, men eftersom vi endast kan resa lör/sön så fick man göra det bästa av situationen. Och eftersom jag älskar resor byggde jag mig en egen, haha...

Vi bokade flygstol och transferbuss med Turkietresor och sedan surfa jag in på min älskade hotellsida, destination.se där jag bokade oss ett hotell.
Ett 4+ hotell, 2km utanför Alanya centrum, 50m från privat strand och med allt all inclusive.
Perfekt! Och det bästa av allt - priset! 5200 kr för oss bägge och vi kommer inte behöva lägga en krona mer på resan om vi inte vill! =P

Här är lite bilder på hotellet...





Nu ska här packas och fixas inför avresan! :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0