Fokuserar på humor!


Har varit på jobbet nu på kvällen, bjöd kvällsgubbsen på fika och sa hej då till dem eftersom de inte jobbar på fredagar. Kändes tungt må jag säga, de är helt underbara och jag fick en superfin bukett blommor. De nya arbetskamraterna kommer ha mycket att leva upp till :)

Men imorgon blir det riktigt jobbigt, dags att säga hej då till dem jag arbetat 9 timmar om dagen med i 5 år. De är ju som min andra familj och många även goa vänner, det kommer kännas kan jag lova, men jag ska vara stark - försöka iaf ;) Är ju så känslig av mig så sitter redan nu och känner mig depp :/

För att rycka upp mig själv tittar jag på Youtube och Benjamin (Björn Gustafsson) är ju bara för underbar, haha... kolla här, sikken nörd haha... Jag har så jäkla kass humor också så jag garvar ju åt sådanna här menlösa saker :p

Enjoy!



Som exempel på min kassa humor så asgarvar jag när han ska testa Segway på kullersten, hahahaha... förlåt mig! :p



Nattinatt goingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0