Förberedelse...


Idag har jag inte gjort många knop, inte på hela veckan faktiskt, otroligt gott!
Tror min kropp förbereder sig psykiskt inför avslutet på jobbet på fredag, känns jätte tungt måste jag säga :(
Men om ett tag kommer jag ha accepterat denna förändring som jag faktiskt ser fram emot :)

Vi handlade med oss en ungspizza hem idag och intog denna tillsammans med en öl, ällingen framför datorn och jag framför Grey's, lovely!



Så nu blir det inspelade avsnittet av Anna Anka söker assistent för mig och sedan ska vi se The City innan det blir bedtime.
Imorgon är en ny dag och även säga hejdå till kvällsarbetarna :(

Sov sött mina underbara!
XoXo


Kommentarer
Postat av: Carin

Hej vännen ja det gick ju så bra till slut =D är så lycklig och glad. Jag kan känna igen mig i dina känslor om förändring det kändes samma inför hemgången och bli mamma ledig då jag hade fått

arbetsuppgifter jag älskade att jobba med på jobbet på grund av magen men det är helt underbart att vara hemma med lilltjejen också <3! Vad innebär ditt nya jobb nu då är så nyfiken! Hoppas vi kan ses snart framöver det var alldelese för länge sedan nu!!

Kramis

2010-05-06 @ 12:55:48
URL: http://carinscreares.blogg.se/
Postat av: Carin

Glömde ju skriva =P TUSEN, tusen tack för finger och tår hållning! ;) Fungerade perfekt det =D

2010-05-06 @ 12:57:03
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0