Jesper är nu döpt!


Sikken dag, underbart väder och dop för lille söte Jesper. Och jag - jag var fadder! :)
Hans namn är Jesper Yarl Ove Hellström, Yarl efter morfar och Ove efter farfar.

Så nu ska jag lära honom allt jag kan, undra va vi ska göra efter han fyllt 5 och allt är utlärt bara, haha nejrå =D



Dopet gick smidigt och han var jättesnäll, iaf i min famn hihi...





Efter kyrkan bar det av hem till Anders & Tereza för underbart god smörgåstårta och även vanlig tårta, mycket gott! Och Tereza hade dekorerat borden så himla fint :)


'




Det har varit en dag att minnas!

Sen är det ju bara så underbart när solen skiner, humöret är på topp och man mår FAB! :)

Men nu är det bye bye and goodnight!
Imorgon är min sista vecka på jobb :( 
Så jag ska se till att njuta MASSOR!!!

Puss & Kram mina underbara, sov sött!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vad köpte fadder Therese till lilla Jesper? :)

2010-05-03 @ 14:09:19
URL: http://plutten.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0