Hurtful but lovely saturday!


Gårdagskvällen med jobbet på Liseberg var riktigt trevlig och vi klarade och tack och lov från regn, det kom dock på vägen hem men vad gör det!? :)
Vi åt skaldjur på Hamnkrogen, helt ok smak, började dock må illa en stund efter maten, vet inte om det var dåliga skaldjur eller att jag åt för mycket. Hur som helst så blev det en 5-kamp efteråt och jag kom på delad 2:a plats =D

Hade högklackat på mig från 7 på morgonen till midnatt så mina fötter är sådär goa idag med fina blåsor på stortån och under fötterna, men den som vill va fin får lida pin... haha... i vart fall så är det synd om mig/mina fötter idag! :(



Frukosten intogs i den underbara solen på balkongen! =D



Och nu ska vi fixa till oss för att åka ner till älsklingens föräldrar i Eriksberg, det blir middag och att glutta på Göteborgsvarvet. Känner en del som springer så vi får väl se om man ser någon av dem :)

Hoppas ni får en alldeles underbar lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0