Kexchoklad Hallon


Äntligen hittade jag Kexchoklad hallon i affären och herregud sikket vel kring denna påse, måste ju berätta!

Jag såg påsen, blev överlycklig, slängde ner den i vagnen och gick mot kassan.
Kassörskan slog in alla varor och sist kom denna choklad, men icke, gick inte in i kassan så jag erbjöd mig att gå och kolla priset. Men nä inget pris på hyllan heller, bara namn och ett nummer, så jag gav henne numret som stod men det funka inte. Då säger kassörskan:
Vill du verkligen ha den så mycket att jag måste ringa och kolla priset på den?
Hallå! JA! Jag hade ju inte tagit den om jag inte ville ha den, eller?
Jaja, tillslut hade jag med den hem i alla fall =)



Tyvärr hade jag nog för höga förväntningar. Den smakade kexchoklad med en liten hint av hallon. Jag vet dock inte vad jag förväntat mig men den var inte en sådan höjdare i alla fall, så lite besvikelse, men det är ju kexchoklad så helt besviken kan man ju inte bli hehe...

Den manliga sidan i mitt förhållande tyckte däremot att den var jätte god, så ni kan ju gissa i vems mage de ligger nu ;)

En nackdel var att det inte alls var många bitar i denna påse, så köp den inte om ni är fler än två som ska dela haha...

Hoppas ni finner och att det smakar!

p.s. Jag köpte min i en ICA Maxi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0