Klädproblem...


God morgon! Eller morgon iaf...

Fy fasen vad trött jag är, svårt att beskriva i ord just nu, svårt att skriva alls så trött är jag haha...
Försöker vakna till liv och komma på vad jag ska ta på mig på jobbet idag, det är inte det lättaste kan jag lova, det är inte riktigt samma klädstil som på mitt förra där alla sprang i blåkläder och man kunde ha på sig näst intill vad som helst, nope nu ska man se proper ut all the time och alla springer runt i kjol, snygga skor eller kavaj!

Måste verkligen ta tag i min garderob, ser för jäklig ut och jag hittar nada - rensa och handla nytt, får nog bli helgens projekt tror jag!
Ska ta ett kort i dagarna så nu får se helsiket också haha...

Nu måste jag hurry hurry!
Ha en alldeles, alldeles underbar dag!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0