Leila bakar


På onsdagar klockan 21 krockar Grey's Anatomy med Leila bakar, brukar se Leila på TV4play. Men idag spelar jag in Grey's, kollar på Leila och sedan kollar på mitt inspelade :)

Älskar Leila, allt hon bakar och hennes kök. Hon får allt att se så lätt ut och allt man gjort från hennes kokbok är ju bara sååå gott! Jag ska definitivt köpa hennes nya kokbok, har A piece of cake, nya heter One more slice. Billigast inkl frakt är den på min bästa bokbutik Kulturbutik.



Dagens avsnitt handlar om detta;
Leila Lindholm bakar bland annat en jordgubbscobbler med mandelkräm, pannacotta med lakritsmarinerade bär och en toscakaka med persikor. Surdegsbagare David bakar kanelbullar på surdeg. Mumma!!!



Missa inte henne på TV!
Nu idag kl. 21 på TV4+, reprisen på söndag på TV4+ kl. 17:30 eller på TV4play.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0