♥ mina hjärtan ♥


Mitt nu fd jobb har en egen grupp på Facebook och en go mekaniker postade igår detta inlägg i den gruppen;
Truck Center har en svart dag idag när en av våra mest uppskattade medarbetare gjorde sin sista dag på sin oerhört viktiga position!!! Du kommer att vara saknad. All lycka önskar vi dig från golvet på VtC...
Mitt hjärta blöder! Som sagt - den arbetsplatsen och de gubbarna kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! ♥

För att försöka pigga upp mig fick jag denna frukostmacka imorse :)



Vädret ute är perfekt för mig, mulet! Älskar sol men idag var jag sugen på mulet, jag vet att jag är konstig men sådant väder är mysväder för mig.
Mulet får mig att vilja fixa hemma eller göra behövliga saker, hoppas det även börjar regna ikväll så man vill mysa ner sig med en film hehe...

Vad dagen har att erbjuda återstår dock att se!
Ha en underbar dag allesammans!
XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0