Ny vecka, nytt jobb...


Sömnen har det varit brist på i natt kan jag lova, eller har jag sovit över huvud taget? Ja jag har iaf vaknat var och varannan timme och jag vet inte varför, eller jag är nog undermedvetet nervös över första dagen på nya jobbet. Har dock inte insett själv än att jag ska byta tror jag, hade nog kännts annorlunda om jag själv varit inställd på att byta jobb och då sökt något nytt men att bli "headhuntad" är en helt annan femma kan jag lova. Men det ska i vart fall bli jätte roligt och jag ser detta som en utmaning, trots att jag inte riktigt vet vad jag ska göra...

Volvo IT har köpt upp Stockholms stad och skall under några år byta ut och uppgradera all kommunal verksamhet och det är i detta projekt jag ska jobba. Jag ska vara teamledare för en administrativ grupp på i nuläget cirka 4 personer, mer än så vet jag inte :)

Men som sagt, en utmaning jag ser fram emot!
Nu är det dags att bege sig!

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0