Polly summer berries


Hittade även denna efterlängtade påse samtidigt som kexchokladen, hjärtat slog dubbla slag när jag såg min älskade Polly i nytt utförande - Polly summer berries.




Vit - Smultron innuti med vit choklad runt
Rosa - Smultron innuti med (rosa) vit choklad runt
Ljus - Jordgubb innuti med mjölkchoklad runt
Mörk - Jordgubb innuti med mörk choklad runt

Hela påsen var en besvikelse och det är första och sista gången jag köpte en, min rekomendation är att köpa en endast om ni är nyfikna på smakerna, annars tycker jag definitivt att ni ska köra på Polly orginal, mycket godare!
Och varför gör man den rosa och vita i exakt samma smak!? =/

Tyvärr Polly, jag ÄLSKAR verkligen Polly men här har ni misslyckats!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0