Redo för nya tag!


God morgon sunshines!

Dag nummer 2 på nya jobbet - ska erkänna att jag igår kände "va f-n har jag gjort" och kommer nog känna så här ett tag. Det blir väl så när man går ifrån ett jobb man varit på i 5 år, man känner alla och kan sina arbetsuppgifter klockrent till att komma till ett jobb där man fattar nada och inte känner någon. Men det blir en utmaning och så fort jag får min telefon och alla inloggningar på datorn och kommer igång att jobba, då jäklar :)

Vaknade med ont i halsen idag, inte bra, tur att det är två dagar kvar innan en dag ledigt på torsdag, jobbar dock fredag men en extra dag ledigt är absolut inte fel!

Som morgongåva från mig till er bjuder jag på denn enormt grymma reklam!



Ha en FAB dag allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0