Snart...


Nu är vi strax redo för att bege oss mot flygplatsen...

Var en sväng med syster hos mamma och lämnade en morsdagspresent. Hon hittade nämnligen ett pärlhalsband i taxfree-katalogen vi fick förra gången vi skulle resa, men det kostade 900 kr och det tyckte jag var fööör mycket, så nu gav vi henne bilden på halsbandet och när jag kommer hem från denna resa skall jag köpa pärlor och göra ett exakt likadant :)

Sedan var jag tvungen att svänga förbi jobbet och skicka in veckans stämplingar eftersom jag glömde det igår, blev en snabb Donken på vägen hem också :p

Så nu har vi packat det sista och om en halvtimme kommer pappa och hämtar upp oss, solen skiner och det blåser här hemma och det ska inte alls bli fel att imorgon ligga på en strand med drinkar och runt 30 grader =D

Det är fritt internet på hotellet så ni kan räkna med blogginlägg under resan :)
XoXo

Kommentarer
Postat av: Tereza

Usch, va jag är avis!!! :-)

2010-05-29 @ 18:55:35
Postat av: svärmor

Ha de underbart...men ja tycker de e långt tills vi syns igen,saknar er redan pussis..

2010-05-29 @ 21:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0