This was my day!


Det har varit en bra dag på jobb, de flesta var dock lediga och det enda på dagens agenda var massa e-learnings. Var på jobbet vid 7 och hem vid 14, lagom dag :)

Mötte upp min hjärtetjej på Eriksberg för en go lunch och massa prat, lovely!

Och sikken tur jag hade, när jag klev ut från jobbet möttes jag av en skåpbil, i den satt Farmarn av alla personer så jag slapp ta bussen och fick istället skjuts, man tackar! =)

Så nu är middagen avklarad och jag är helt slut, döont i axlarna också efter att ha burit på den jäkla ryggsäcken med jobbdatorn i, kanske man kan få sig en massage ikväll!? ;) Troligen inte med tanke på att älsklingen och pappa var iväg i 8 tim och bytte bromsar på vår bil! ♥

Vad som sker ikväll återstår att se!
Vad ska ni göra för skoj?

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0