En otrolig uppvaktning!


Idag har varit en känslosam och tung dag, min sista dag på jobbet. På måndag börjar nya äventyr men jag kan lova att de nya arbetskamraterna kommer ha mycket att leva upp till!

Igår hade jag utelunch med två underbara kollegor. Under lunchen fick jag en present;
Två Maraboukakor och en Cult Design ljusstake.

Sååå himla fint och passar perfekt hemma hos mig, eller oss då då haha...

På kvällen åkte jag ner till jobbet igen, fikade med kvällsgubbarna och tjötade med dem.
De avslutade det hela med att överraska mig med en blombukett, så himla fin och jag blev otroligt glad!



Och denna dagen har nästan varit bättre än att fylla år.

Det började med en orkidé från underbara Björn på mitt skrivbord, så otroligt fin och inte nog med det, i blomman låg även ett magnet hals-/armband gjort av hans fru.


Observera det fyndiga kortet i blomman från Björn; Björnkramar hihi :)

Efter detta kom min chef med en underbar bukett blommor och ett kort minst lika underbart;
Ett stort grattis till ditt nya jobb. Vi önskar dig lycka till och hoppas att dina nya kollegor uppskattar dig lika mycket som vi gör ♥


Detta följdes av en perfekt present från mina älskade lagermänniskor, och Christer såklart =)
En godispåse, en trisslott och presentkort på Plantagen.

Vann faktiskt 25 kr på trisslotten så där blir det till att lösa in den mot en ny och hoppas på miljonen. Presentkortet skall anvädas till en efterlängtad syrénbuske till uteplatsen :)

När jag trodde att jag fått så mycket man kunde kom underbara Anne-Li ner från köket och gav mig en superfin kruka med söt blomma från henne och gulliga Natha.


Jag kände mig helt överväldigad och det var nära till tårar ett flertal ggr under dagen.

Men mest nära var nog under tiden vi satt och åt glass och hela min superfina mekanikergrupp kommer upp i en klunga med ett paket från dem alla, och i paketet låg tre lådor Lindtchoklad.

Mina underbara! ♥

Det är helt enormt hur mycket fina saker jag har fått, märks det att jag älskar godis? Haha... och speciellt choklad! De känner mig verkligen! =D

Men det är faktiskt allt det underbara jag fått höra om att jag gjort intryck på folk, alltid kommer ha en plats i deras hjärta, att jag kommer vara saknad och det kommer bli tråkigt utan mig på måndag - det är allt detta som har betytt mest! ♥

Det har varit 5 underbara år och jag vet att jag gnällt en hel del på mitt jobb men aldrig, aldrig på dem jag arbetat med. De kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

Dina grabbar verkar gilla dig ;) Jag önskar dig också lycka till på nya jobbet, och hoppas dina nya arbetskamrater lever upp till din förväntningar! =)

2010-05-07 @ 18:35:34
URL: http://plutten.net
Postat av: svärmor

Lycka till gumman, blev faktiskt lite rörd själv när jag läste om dina kolleger vilka goa arbetskamrater,men nu va de ett nytt blad som skall vändas, så va de va.Kramiz på dig...

2010-05-07 @ 19:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0