Välkommen sommar!


Godmorgon mina underbara!

Tänkte börjat sju idag så jag skulle kommit ut i det varma vädret tidigare, men så ska jag möta en tjejkompis efter jobb och hon kunde inte ses innan halv sex så jag passade på att ta sovmorgon, så om en timme börjar jag jobba, gott!

Ännu goare är sommarvärmen vi fått, sitter just nu på balkongen och skriver, dricker ett glas juice och slänger i mig en macka så jag kan ta min allergitablett, mmm...

Och det går så himla fort nu, kolla in våra buskar...

Detta var för i torsdags förra veckan...



Detta var i måndags...



Detta var i går...



UNDERBART!

Nu ska jag göra mig redo för att rulla mot jobbet.
Ha en underbar dag allesammans!

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0