Varför skriver jag detta blogginlägg? =/


Ligger i sängen och skall alldeles strax sova, skall upp tidigt imorgon då vi i sista minuten bestämde oss för att åka till Ullared. Så det blir en "rolig" utflykt hehe... och det var faktiskt hjärtat mitt som ville dit denna gången, tro det eller ej! Men vad gör han inte för att få Mobil 1 olja i bilen istället för vanlig motorolja :p

Ligger och checkar Sportlife's hemsida också, måste fasen komma igång med träningen nu, var en månad sedan man köpte kortet, pinsamt! Nu är det ju skit med mina arbetstider förvisso, slutar 17 och aldrig hemma innan 17.30 och jag som älskar gruppklasserna, ja vi får väl se - får ge vanliga gymmet en chans i värsta fall hehe...

Mmm... intresseklubben antecknar allt ovanstående, eller vad säger ni!? Haha!

Nä nu ska jag stänga ner här innan batteriet på datorn tar slut helt, sen har mina ögon oerhört svårt för att vara vakna och kan knappt hålla sig uppe.
Nighty Night sweethearts!


Kommentarer
Postat av: farmarn

Fan föll bilen på hans hövve eller?;)

2010-05-16 @ 01:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0