Varit otroligt duktiga idag! :)


Efter jobbet idag var jag och älling ute och promenerade i 1½ timme, hur gott som helst!
Gick bl.a. i skogen och det var längesedan jag var där kan jag lova, nog inte varit där sedan nian, så hmmm... cirka 10 år sedan, haha... jaja! :p

Sen åkte vi ner och handla frukt och slängde våra gamla bromsar på mitt nu fd jobb, blev sentimental och ville inte åka hem hehe... men de finns där och jag kan hälsa på när jag vill! :)

Nu ska jag stryka gardiner och titta på Svenska Hollywoodfruar. Sista avsnittet idag, snyfft! Jag bara älskar Maria Montazami! Men vem gör inte det!? =D



Ha en alldeles, alldeles underbar kväll och sov sött! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0