Dagens bedrifter!

Mina dagar på helgerna består till 90% av att vara i min nya lägenhet och renovera som ni säkert nu har förstått. Och så gjordes det även idag, det som gjordes var...

Bilade upp en del av golvet i badrummet, pappa var så duktig :)




Rev tapeter


Reglade upp köksväggen


Natha & Thed kom förbi med en sopkasse galgar till min walk-in-closet också, underbara!
Det var en galgkasse som var ute och gick med mig när jag bar hem den, lika stora, haha


Ja det börjar hända saker, trots detta börjar jag bli riktigt stressad över att inte hinna bli såpass klar att kunna flytta in om 4 veckor - men jag måste! Så om någon go vän vill hjälpa med något så är det bara att höra av sig ;)

Nya tag imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0