Födelsedagskväll #1

Igår började som sagt min födelsedagshelg och den började med ett glas cava på SF's restaurang Danilo.



Detta följdes av lite mat i magen...



Vi satt och tjötade och hade en allmänt trevlig kväll så vi bestämde oss för en drink i baren innan vi skulle glida in på bion :)

Vi såg No strings attached, en rolig kärlekskomedi som rekomenderas :)
Ashton Kutcher och Natalie Portman gör ett kanonjobb ihop i denna film!



Grabbarna hann även med lite snusklubbe-bus innan filmen började haha...





Det var en bra kväll och när klockan var 00.01 hade redan fyra personer sagt grattis, haha är folk vana att jag terroriserar dem på sina födelsedagar direkt vid midnatt kanske? ;)

Men nu skall jag sätta igång med denna dagen, det är ju ändå dagen med stort D. Så detta skall firas genom att åka iväg och kolla kakel till mitt nya badrum, sen träffa en kompis, fika med familjen, träffa en annan kompis och åka in till stan för att träffa massa kompisar - restaurang och drinkar står på schemat :)

XoXo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0