Golvad tjej!

I torsdags hämtade Sebastian soffan och soffbordet, har haft hans föräldrars psykologfåtölj fram tills idag, men nu har han hämtat även den. Det blev väldigt tomt måste jag säga. Se själva :p



Hade tänkt vänta med att köpa soffa men kommer inte kunna bo så här i två månader så funderar faktiskt på att utnyttja Ikeas erbjudande ”Köp en soffa och få 500 kr att handla annat för”, den ska ju ändå köpas lixom :)

Använde ju liknande erbjudande när jag köpte köket så där får jag 6000 kr i presentkort när jag betalar köket, men de lär komma till användning till klädkammarinredning och annat smått och gott, no problemos...

Blir denna soffan, ska kolla en gång till på klädseln men troligen denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0