Saturday

Idag göttade jag mig med frulle på balkongen och det var sååå jäääkla gööött! =D

Sen bar det av till lägenheten där det slets med att riva tapeter, en del gips till och ta bort det sista på badrummet. Nu jäklar börjar snart återuppbygnaden :)

Hittade även en inneboende i en av väggarna :p



Han heter Ralph och flyttade in på -70 talet och blev helt chockad när jag berättade att det 2011 inte var lagligt att röka inomhus. Haha ;)

Hem och göra mig redo för fest med mitt jobb.




Kan dock inte säga att den var någon jättehöjdare då jag mest var trött och inte alls partysugen, så det blev en lugn kväll med relativt tidig hemgång. Men vi som arbetar ihop är ett gött gäng och det gjorde hela kvällen :)






Nu blir det sova, imorgon är en ny dag :)
Natti sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0