Att bära gips...

Idag efter jobb blev det att åka direkt till nya lägenheten.

Under dagen hade pappa och hans arbetskamrat bytt mitt proppskåp från gammalt till nytt, så nu har jag ett sådant med switchar istället för de vanliga skruvbara, lovely!



Det var även dags att bära gips, något det skämtats friskt om mellan mig och Johan då jag råkade komma med en blondinkommentar för ett tag sedan.
Vi diskuterade massa saker, jag var helt slut i huvudet och konversationen blev följande;

Bla bla bla...
Johan: ... snart är det dags för att bära gips och sånt också.
Jag: Hur bär man gips?


Jag i min virriga skalle fick för mig att det var något man gjorde med gipset och inte bara BÄRA haha... jaja, ett gott skratt förlänger livet. Så nu lär vi ha ett lååångt liv med tanke på hur mycket det garvats åt detta.
Fick även denna fina länken skickad till mig i veckan, haha...

I vart fall, idag bars det gips och jag var grym ;)
Här sliter dock pappa, Anders, Daniel och Robert...



Hade även världens underbaraste man hemma hos mig som slet med elen och var helt grym, han jobbar tillsammans med min pappa och är verkligen en klippa som ställer upp för mig. Han ska även flytspackla mitt golv samt kakla mitt badrum.



Sånna här lösningar är det fullt av i lägenheten just nu :p



Hittade en målad gubbe bakom en av mina väggar, målad för mååånga år sedan eftersom huset byggdes 1975. Tänkte att jag inte kan stänga in honom själv igen, så jag gav honom en fru och eftersom jag döpte honom till Ralph när jag hittade honom fick hans fru självklart också ha ett namn - Mary is her name :)



Skrev även till årtalen de är målade samt min namnteckning på Mary. Roligare för nästa person som öppnar upp :)

Imorgon tar vi nya tag med elen och gipset...

Kommentarer
Postat av: Zandra

Stort projekt, men det kommer nog bli strålandew fint.

2011-04-26 @ 11:21:27
URL: http://plattsattning-karlstad.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0