Långfredagsrenovering :)

Så här ser man ut när man renoverar ;)



Dagens renovering gick kanon och jag är i extas med hur långt vi kom, all el är nästan dragen och det händer verkligen grejer, känns kanon! =D

Pappa och Serban var mina angels när det det kom till elen ♥





Jag och Anders svängde runt med bilen och handlade det som fattades hemma samt åkte till Ikea och klagade; fått allt till köket förrutom en låda. Så var nere och de ska skicka hem en till mig :)



Sen spenderade vi bägge tid med min bästa renoveringsvän :p





Här ovan ser ni också allt gips som bars upp igår, det finns en del att gipsa och vi har en hel del att göra kan man säga haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0