Hem!

Nu finns det inga innerväggar kvar i min nya lägenhet.
Inte ens ett badrum - så ingen toa eller rinnande vatten.
Tur syrran bor i huset bredvid, haha...



Det är underligt hur jag kan gå in i lägenheten och känna att jag är hemma, trots att den ser ut som den gör. Men tur är väl det när jag trånat i sju år efter den haha... Innebär också att jag kommer trivas ännu bättre när allt är klart! :)

Det är första lägenheten jag känner "hem" i, visst jag gillar den vi har nu men det är inte samma. Det är något helt speciellt över denna och jag längtar verkligen efter att få bo där.

I helgen fortsätter renoveringen - dragning av el är prio ett om jag förstått min pappa rätt.
Kommer fler bilder då :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag kan inte riktigt föreställa mig slutresultatet än, men väntar med spänning ;)

2011-04-08 @ 22:15:08
URL: http://marialammer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0