Mår bättre utan :)

För lite mer än en vecka sen slutade jag helt med godis, dricka och sötsaker. Samt drog ner på kolhydraterna. Min mage svullna och gjorde så jäkla ont jämt så jag kände att det fick vara nog och det hjälper :)

Trodde det skulle vara svinjobbigt med cola och godis, men icke. Inget sug alls. Sen fine, jag har tagit en mun cola vid något tillfälle när någon annan haft, men annars - nada! Känner mig helt stolt och hoppas kunna fortsätta såhär. Men jag kommer inte sluta helt, för man ska unna sig och njuta av livet!



Unneri unner doppa chipsen i choklad...
Läste detta för många år sedan, vet inte vad de fick det ifrån men kanske gott! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0