Gårdagen

Gårdagen igår var mycket trevlig, skall sammanfatta den i korta drag :)

Vaknade och gjorde mig iordning för att möta en killkompis på Ikea.
Vi gick runt och kollade massa möbler och jag blev, som vanligt, hungrig. Så det fick bli lite köttbullar och efterrätt.



Efter Ikea åkte vi och kollade på TV till honom och kamera till mig. Jag har hittat en digitalkamera som jag tror jag kommer köpa, kollat på den länge nu. Som det är nu så bloggar jag bilder med antingen min Iphone eller systemkamera så det är ju antingen askassa bilder eller jättebra :p

Efter allt gående i affärer lämnade vi bilen och tog oss in till stan där vi mötte upp en annan vän. Lite vin och tjöt och så kom två vänner till, mycket trevligt.



Gänget splitrades och jag och en till mötte upp två andra, åt lite mat och pratade med dem.



Sedan drog vi vidare och mötte upp gamla gänget igen och följde med dem på ravefest.
Inte min tekopp kan jag erkänna men jag var extremt impad över hur folk orkar stå i flera timmar och dansa till musik som praktiskt taget låter exakt likadant, dans som för övrigt inte är några riktiga steg utan alla dansar exakt som de känner men det passar ändå in. Mycket trevlig stämning måste jag dock erkänna, alla var väldigt sociala och trevliga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0