Myskväll!

Var hemma hos syrran och hennes kille på middag tillsammans med mamma och pappa också, supermysigt och som vanligt otroligt god mat. Min syster är så himla duktig! =)



Efter maten fjäska jag åt mig en kaffe ur maskinen de fick i julklapp. Valde smaken cappucino, så himla gott, jag skall definitivt ha en maskin jag med!



Systeryster ville inte vara med på bild, men synd för henne... haha...



Älskar dig världens bästaste! ♥

Även jag fångades på ett kort och det är när jag ser detta som jag funnar på om jag egentligen borde bli lärare, föreläsare eller nått annat "stå-framför-en-power-point-och-prata" jobb :p Haha...



Nu har vi kollat de två senaste avsnitten av Solsidan och nu blir det The Tourist innan sovdags. Imorgon börjar jag nya jobbet! :)

Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0