Min nya lägenhet

I torsdags lades det ut en lägenhet på Hemnet som jag var intresserad av, så mamma ringde och fjäskade med mäklaren, så redan i fredags (1½ vecka innan visning) var jag och kolla på den eftersom jag ville ha snabb inflyttning och så även de som sålde. Så jag gav dem ett bud och en timme senare ringde mäklaren upp och sa att den var min.

Igår var jag och skrev på papprena och fick nycklarna direkt. Helt insane!

Lägenheten är en trea med renoveringsbehov. Så eftersom jag är jag skall den byggas om haha... två väggar skall rivas, en ny skall byggas och klädkammaren förstoras. Men det kommer bli så jäkla bra!

Så här ser den ut i dagsläget i alla fall;

Hallen



Badrum




Kök




Sovrum 1




Sovrum 2




Vardagsrum




Balkong




Så himla gött att den är inglasad! =D

Sen har jag även en privat ingång vid ytterdörren, även där finns en balkong.



Här är nuvarande planering



Och så här kommer den se ut när jag är klar :)



Ja, hoppas ni förstår lite iaf :p Haha...
En sak är i alla fall säker, jag kommer inte ha några fritidsproblem den kommande tiden :p


Kommentarer
Postat av: Carin

Åh va underbart Tessan vilken läcker lägenhet och kanon kommer det bli! Säg bara till om du behöver renoverings hjälp både jag och Linnea är inbitna i byggsvängen nu ;)



Kramar

2011-02-17 @ 22:17:51
URL: http://ww.carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0