My weekend!

Min helg har verkligen varit fullspäckad!

FREDAG
Åkte upp till Skövde efter jobbet, drack lite vin med mina goa tjejer som följdes av middag.

Jag i Saras fina hatt! =P

Det blev gös med kräftsås och färsk pasta för mig, mumma!



Saras efterrätt var så himla underbart god! Så hon var tvungen att slicka rent tallriken ;)



Märks det att hon också bloggar? :p haha...




LÖRDAG
Tåget hem var en timme sent, jag var astrött och hatade just då tåg, goare än någonsin när man väl kom hem. Det blev dock ingen vila här inte. Iväg och kolla golv, packa ihop lite saker och iväg till min nya lägenhet och började riva ner panel, golv- och dörrlister, ta bort köksluckor och tömma klädkammaren på inredning. Fick hjälp av underbara Anders med allt detta och vi hade grymt teamwork. Blev en hel hög med bråte :)



Senare på eftermiddagen kom även Daniel och Johan och gjorde ett grymt jobb med att börja riva väggarna som ska ner, så två väggar av tre blev rivna, helt grymt! =D





Så vi har kommit en bra bit på vägen, i veckan hoppas jag sista väggen kommer ner så jag i helgen kan samla ihop allt som ska slängas och köra det till tippen så min riktiga lägenhet kan börja ta form. Hoppas pappa kan i helgen isf bara :)

Skulle aldrig klarat allt som gjorts utan mina lovely boys iaf! Puss på er!

Senare på kvällen blev det pizza, vin och soffhäng i Daniels nya hem med ovannämnda killar. Riktigt trevligt!


SÖNDAG
Idag vaknade jag tidigt och väckte Sebastian, vi degade i soffan en stund innan vi påbörjade dagen. Han åkte hem till sina föräldrar och hämtade en fåtölj och jag åkte till Ikea och skulle beställa kök, men det var sjukt mycket folk och jag ångrade mig gällande vilka luckor jag vill ha så jag väntar ett tag till :)
I vart fall, på Ikea köpte jag lite ljus och blommor. Sen åkte jag hem till syrran en snabbis och lånade en lampa till vår hall eftersom våran så fint gått sönder :/
Vi har verkligen slitit hela jäkla dagen med allt hemma men nu är allt tipptopp och jag är insanely slut! Skall avsluta allt här och gå och däcka. Upp relativt tidigt imorgon för att plocka ihop det sista.
Ja förresten - har nog inte sagt detta - vi har homestylat vår lägenhet idag pga att fotografen skall komma imorgon och ta bilder på vår lägenhet inför försäljningen :p

Nu känner jag att jag mest babblar, trötter till tusen här...
Nattinatt sweethearts

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0