Förklaring till varför...

Jag har inte bloggat på flera, flera månader. Och det av en anledning.
Hela mitt liv har förändrats - på ett negativt sätt.

Ja vart börjar man?
Ni behöver inte hela historien men i snabba drag så har det varit lite upp och ner i mitt förhållande och det blev tillslut för mycket och jag och Sebastian gjorde slut i oktober.

Det har sedan dess varit väldigt upp och ner i mitt liv, vi har bägge mått dåligt och velat försöka med varandra igen (dock inte vid samma tidpunkter) och det har varit väldigt väldigt mycket bara.

Han har nu köpt en ny lägenhet och i mars flyttar vi isär, välbehövligt men jag mår sådär över det och har gråtit varenda kväll denna veckan pga detta. Inte nog med det så är jag även jävligt förkyld. Allt på en gång :)

Vi hade 6½ underbara år tillsammans med massa minnen, både bra och mindre roliga. Och i slutändan så har jag lärt mig så mycket om mig själv och mått så bra under denna tiden. Jag hoppas, vad som än händer mellan oss, att vi bägge skall må bra och få det vi förtjänar. Han är världens finaste person och just nu så älskar jag honom fortfarande väldigt mycket. Vi får se vad som händer och fötter i framtiden...

Med allt detta sagt så välkomna tillbaka till min värld - nu börjar bloggandet igen!
Ni kommer få stå ut med en hel del känslotjafs men jag tror de flesta förstår :)

p.s. Jag uppskattar de fina vänner jag har och alla som brytt sig så oerhört, trots att jag varit extrem asocial i början! Älskar er tills döds! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Välkommen tillbaka! :) ska hålla alla mina tummar och tår för att vi blir grannar! :)

2011-01-27 @ 13:57:08
Postat av: Carin

Åh men gumman jag som inte hade en aning! Gud va jobbit och trist för er båda men hoppas ni båda kan gå vidare eller gå tillsammans igen nån gång fram över.

Jag som tänkte jag skulle fråga när jag fick komma på besök men då har du ju fullt upp runt omkring dig som det är ändå :(. Hoppas du får kryat på dig snart, jag har också varit förkyld bra länge nu känns det som - det är inge vidare.



Massa styrkekramar, ring om du känner för att prata <3

2011-01-28 @ 13:51:15
URL: http://carinscreares.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0