Fish spa

Igår var jag på fish spa för första gången i mitt liv.

Först fick man sitta cirka 10 minuter i ett vanligt fotbad för att mjuka upp huden.
Sedan sattes man i "fåtöljer" och fick stoppa ner fötterna bland fiskarna.



Det var en extremt obehaglig känsla i början när de satte igång och kittlades gjorde det, men man vande sig snabbt och man satt ganska faschinerad över hur de åt på fötterna.



Under tiden fiskarna gjorde sitt skiftade vattnet i olika färger för att man skulle få någon form av ljusterapi samtidigt - för att slappna av. Och till detta serverades vin och frukt, mumma!



Efter fiskbehandlingen fick man gå in i ett behandlingsrum där man fick en vad och fotmassage, filning av tånaglarna samt lackning av dem. Hur gött som helst! Och fötterna var lena som en barnhud!

Här gjorde jag mitt, enda i Göteborg vad jag vet och ja, det rekomenderas att testa :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0