Morgonshopping...

Godmorgon allesammans!

Vet, jag är sjuk och borde sova - men gick upp vid sju och tog min pencillin och av vana de sista dagarna kollade jag H&M's sida om de fått in en klänning jag trånat efter och ajjemän - så det var bara att lägga i shoppingkorgen :) Hoppas verkligen den passar nu!



Blev en del annat med, såklart =/






Nu när jag ser det här så beställde jag tydligen endast klänningar :p

Sakerna anländer hem till mig i nästa vecka, perfekt innan semestern börjar :)


Kommentarer
Postat av: Tereza

Den lilla svarta (näst sista bilden) känner jag igen. Kan det vara en sån som jag köpte för ett tag sedan? :-) Bra smak Tess, hihi! :-)

Postat av: Mia

Byxdressen (eller vad det kallas) har jag med tittat på, men har ej vågat köpa den då jag skulle vilja prova en först. Men men :) hoppas allt passar! :)

2011-07-08 @ 15:53:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0