Workoholic

I söndags vaknade jag upp och mådde skit - ont i halsen och kroppen och feber.
På måndagen kände jag direkt att jag inte orkade jobba, men åkte ändå in för att få igång veckan och hämtat min jobbdator.
På kvällen hade jag tid på vårdcentralen - som jag trodde; halsfluss.
Pencillin 3 ggr om dagen i 10 dagar och man smittar de 3-4 första, så inget mer jobb denna veckan.

Jag älskar verkligen att jobba och gå hemma är inte riktigt min melodi, men att gå till jobbet nu och råka smitta någon veckan innan semestrarna vägarar jag. Men jag saknar dem allesammans :)

Här är lite bilder från lite mys som hänt på jobbet; mysiga luncher, glass i solen, konsultbolag som bjöd på glass i värmen och företaget man jobbar på som bjöd på glass och jordgubbar. Lovely! :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0