Ingen ro och ingen vila...

Puh, för första gången sedan i fredags sitter jag nu i min soffa, heeelt slut verkligen!

Lördag
Mötte upp Johan och åkte till min lägenhet där vi även mötte Anders och rivningen fortsatte. Väggar åkte ner och el kopplades ur osv. Det blev praktiskt taget bara toaletten kvar och lite reglar, kan knappt kalla det lägenhet :p





Det blev en hel del skit liggandes på balkongen, sen låg det även en del inomhus samt att golv och så inte är rivet *pust*



Hittade även denna bilden under köksbänken, troligtvis hon som bodde där innan, hehe...



Förutom den bilden hitta vi även mögel mellan badrum och kök, mindre skoj.



Negativa - Kommer ta en jäkla tid att renovera badrummet, tid jag egentligen inte har.
Positiva - Jag får ett helt nytt badrum. Innebär att hela lägenheten kommer vara NY :D

Efter all renovering åkte jag och Anders hem till Johan på middag med hans vänner. Entrecot, klyftpotatis och sallad - mumma! Till detta ett jättegott rödvin.



Det blev sent och jag och Anders sov över - 3 personer i en 140 säng = trångt och varmt :p

Söndag
Hem och byta om till renoveringskläder igen och till lägenheten, fyllde Sebastians bil med allt gips från väggarna och körde detta till tippen, blev en sen frukost på Mackedonken :p
Tillbaka till lägenheten och började riva upp golv och grejer, klockan sprang iväg och vi ville inte föra så mkt väsen så jag satte mig ner och börja tänka på hur allt skall vara - som jag skrev härromdagen; MASSA val överallt!
Min mosters kille och lilla Mandisen kom förbi på besök och jag fick kramas massor ♥

Har precis tagit en varm och go dusch och skall dega lite framför TVn innan bedtime.

Hoppas ni alla haft en toppenhelg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0