Kaos men nu ligger lägenheten ute!

Det händer verkligen extremt mycket i mitt liv just nu och det känns som jag endast är hemma och sover.

Idag blev nya lägenheten iaf min helt och hållet. På lunchen var jag på möte med banken, mäklaren och säljaren så nu är allt helt och håller klart. Känns gott, förrutom i plånboken :p
Kollade internetbanken förrut, 7 lån för tillfället pga dubbelt boende osv, känns inte alls mysko, haha...

Fick även ett utkast på vår lägenhet av mäklaren, hade lite åsikter om text och så, men bilderna blev verkligen superbra. Hon har dock ändrat allt jag ville så nu ligger den ute :)

Våran lägenhet på Hemnet

Hallen




Badrummet



Köket






Vardagsrummet






Sovrummet




Balkongen / uteplatsen




Nu är det bara visningar och budgivning kvar innan man slipper detta i alla fall, ett problem mindre.
Är dock extremt blandade känslor jag har gällande detta men men... det blir bra :)

Men håll tummarna för att vi får mycket pengar :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0