Rollercoaster-tuesday!

Dagen började med att jag satte igång larmet på jobbet och fick springa runt som en virrebrutta för att försöka hitta någon som kunde stänga av det åt mig.

Detta följdes av något bättre vid morgonfikat - semla!

Som i sin tur följdes av en fortsatt extremt stressig dag.

Slutade dock med att jag fått gjort mer än jag trodde och gick hem från jobbet stolt över mig själv, redo att ta tag i lägenheten.

Väl i lägenheten fick jag dock lära mig att intuition är ett bra ord! Fick inte heller så mkt gjort, plockade lite och flytta undan massa saker, så imorgon skall det fasen rivas det sista. En ifrån Riksbyggen kommer också och kollar på möglet från badrummet, håller tummarna på att jag själv behöver betala så lite som möjligt!

Kom hem till lagad mat som var toppengod, tzatsikin var hemma gjord även den med MASSA vitlök, mumma! Tur jag fortfarande bor med Basse så jag får i mig mat! :p



Vi satte även på filmen Morning Glory som varmt kan rekomenderas :)



Till detta, självklart efter maten, avnjöts dagens andra semla.
Fettisdagen är en mycket bra dag! =D



Nu ska här sovas, klockan är alldeles för mycket!
Natti sweethearts

Kommentarer
Postat av: Mia

Middagen såg fantastiskt god ut! Han är kanon den där basse! :) Jag såg också till så att en semla slank ner efter middagen :)

Vad handlade intuitionen om?

2011-03-09 @ 06:07:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0