Helgen som var...

Fredag
Jobbet hade hyrt spelhuset och Tyrolen på Liseberg, så var där och åt och tog en öl innan det var fritt spelande i några timmar. Så jäkla skoj asså!





Blev dock en tidig kväll, blev hämtad och åkte hem och kollade film. 127 timmar, sådär måste jag säga, dåligt bra! :p

Däckade av på soffan och sov 12 timmar, så jäkla gött!

Lördag
Utvilad men seg som satan.

Åkte till Ikea med pappa och skulle beställa kök, men blev osäker på lite saker så vi gjorde allt färdigt förutom bänkskiva, ho och blandare - skulle sova på saken :p
Åkte också och kollade lite på golv, kakel och el...

Hem och bytte om snabbt och iväg för att möta upp några vänner innan vi skulle på inflyttning- & födelsedagsfest.
Fick användning av mitt H&M fynd, 49 kr, satt som ett smäck :p



Vilken var jätte trevlig och jag kan lova att vodka och apelsinklyfta är gott, men farligt, haha...

Söndag
Mindre bakis än jag trodde men absolut tillräckligt för att spendera timmar på Ikea, men fick mitt kök beställt och i slutet av april kommer det hem till min nya lägenhet. Kommer bli så jäkla fint! =D

Kvällen avslutades med en låååång varm dusch och gött att äta i soffan framför TVn. Ikväll blev det gulaschsoppa och maräng**** (det ingen jävel varken kan stava eller uttala) Haha...




Nu ska här sovas, ny vecka imorgon! Natti!

Kommentarer
Postat av: Mia

...suisse! ;)

2011-03-14 @ 21:19:18
URL: http://marialammer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0