1 år

Idag är det 1 år sedan jag började på mitt nuvarande jobb.
Helt insane hur snabbt tiden går!

Jag har under detta året varit på fyra olika grupperingar, lärt mig massor gällande organisationen samt IT, lärt känna en massa nytt underbart folk, fått arbetslivserfarenhet inom ledarskap, utvecklats som person osv osv.

Det har i alla fall varit ett intressant arbetsår och jag ångrar inte att jag bytte jobb - även om jag ofta saknar mina gubbs på förra stället, men dem kan man ju hälsa på då och då ;)

Nu ser jag fram emot ännu ett år och det är saker på gång som jag bara kunnat drömma om och verkligen hoppas kommer ske - fortsättning följer... :)


Kommentarer
Postat av: Robert

....och du kan fortfarande inte ett dyft om IT :P

2011-05-10 @ 22:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0