Lindt Creation Coconut Milk

Jag är en sån jäkla sucker för choklad och framför allt choklad med banan eller cocos. Så jag hatar verkligen att alla chokladnyheter i år består av just detta.

Idag när jag handla min andra tillfälliga last - salami haha... så var jag sugen på godis men eftersom man skall bli vältränad innan semestern så övertalade jag mig själv att låta bli. MEN... då stod denna och sken på en hylla.



Lindt OCH cocos - Fasen! Jaja bara att stoppa ner den i korgen, alla nyheter måste testas.

Ångrar det inte en sekund, den är sååå god! Helt himmelsk! =D
Högsta betyg!

Kommentarer
Postat av: Mia

Är choklad verkligen en tillfällig last?! ;)

2011-05-10 @ 22:28:07
URL: http://marialammer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0