Reg(u)lar söndag!

Jag veeet, det enda jag bloggar om är min renovering, men det är typ det enda som sker som är värt att blogga om hehe...

Idag har jag sett ut så här mestadelen av dagen :p



Mask för allt damm, välbehövligt när man har astma. Och plåster på tummen efter en sylvass kniv-arbetsskada igår. Ett dygn senare blödde det fortfarande :/

Det reglades klart runt badrummet, så nu är det redo att påbörjas :)
Även dörröppningen in till badrummet flyttades 10 cm åt höger så jag får plats med tvättmaskin och torktumlare där jag vill ha det.



Så när Anders och pappa var lyckliga över att alla reglar kommit på plats börjar jag med "Jag vill ha en vägg här inne i min walk-in-closet också", så det blir mer reglandes hehe... det skall ju dock reglas i taket där inne med så det är inte så mkt merjobb ;)

Så här ser den ut nu, lite målat på golvet för jag på en höft skulle veta hur jag ville inreda så vi vet vart vi ska sätta spotlightsen.



Hämtade även ut ett paket på posten från Ikea, en låda de glömt i min köksleverans. Så nu står det komplett på balkongen - i väntan på ihopmontering och uppsättning. Längtar!



Fortsättning följer mina vänner ;)

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej såg ditt sms om glad påsk väldigt sent, min mobil hade lyckats gömma sig i soffan :P.



Oj va duktiga nu är! Jobbar ni där lite varje dag om veckorna eller är det bara helgdagar? Behöver förstärkning läste jag, vad kan jag hjälpa till med? Kan ju passa på att jobba lite om Linnea sover i vagnen på altanen :D Ska du bara ha gips eller även OSB i väggarna? Är ett het tips i W.I.C då det blir så mycket lättare att hänga hyllor som man vill istället för att leta reglar.



Ska ni verkligen ha upp med reglar i taket? Är det inte överliggare eller gles som du tänker på? Kramar

2011-05-02 @ 09:30:38
URL: http://ww.carinscreares.blogg.se/
Postat av: Sweetess

Mest helgdagar men lite smått på vardagar ibland. Nu sätter badrummet igång så får se hur vi omplanerar allt men självklart finns det saker du kan hjälpa till med - hör av mig när jag vet mer :)



Yes regla i taket stämmer, ska sätta spotlights i klädkammaren :)

2011-05-02 @ 11:25:08
URL: http://sweetess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0