Picknick-grillning

I söndags efter all renovering åkte vi ut i skogen för att ha "picknick-grillning".



Självklart med Kjells tändvätska :p



Och jag som bestämt mig för att gilla naturen sa i början "Picknick är min bästa", för att efter en stund säga "Jag hatar picknick" haha... alla äckliga djur och skit, kom bl.a. en myra som var hur stor som helst, fy fan! :p

Det "roliga", enl Anders iaf - var att jag mitt i allt kaos och äcklande av djur när jag halvt pep "Ta bort den äckliga myran" även sa "Nej, vänta! Jag måste ta kort" Jaja... allt ska fotas, tyvärr dock inga bra kort på krypet ;)

Nje det här med naturmänniska får nog vänta ett tag. Här ser ni Therese - mobil i högsta hugg, "stylat" hår, skinnjacka och för att tillägga - ljusa skor i skogen - haha...



Det var iaf mysig omgivning och mysigt sällskap :)




Och för att tillägga - trevlig utsikt, inget man har varje gång :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0