Mys mitt i veckan!

Lovade ju updatering med bilder om igår kväll, så vassego'a!

Åkte från jobbet in till stan där Natha går i skola och lär sig göra naglar.



Massa skratt, skvaller och annat gött tjejsnack och några timmar senare hade jag superfina naglar :)



Under tiden jag fick naglar var Anders i min nya lägenhet och greja, när jag ringde honom var han precis klar med det som låter mycket så han kom in till stan så åkte vi hem till Natha och drack gött vin, åt, skratta och prata. Mycket trevlig kväll :)

Någon som är sugen på bebis? ;) hehe...



Underbart snälla och söta Filippa



Fick även en present av Natha och Thed, en plåtlåda med sjuk-kors på, som jag skall fylla med tiden då jag är så klantig. Fattar inte vad de menar!? Haha... Supernice och kommer passa mitt nya badrum som bara den :)



Natha höll dock ett stadigt grepp i den, med rätta så som tjejen ramlar ihop hela tiden :p



I lådan låg två underbara handdukar, kärlek!



Tusen tack Natha & Thed för presenten!
Och tack Natha, Thed, Anders & Tino för en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0