Det börjar bli en lägenhet!

Har varit så himla mycket det sista att min kropp flippat ur av all stress - jag är konstant trött, illamående och yr. Längtar verkligen till denna månaden är över så jag iaf fått flyttat ifrån lägenheten och slipper tänka på detta.

Tänkte uppdatera er om helgens arbete i lägenheten, har hänt massor =D

Jag var som vanligt en hottie, haha... Så här ser man ut när man isolerar och inte klarar av glasfibern ;) Det var verkligen hemskt; svårt att andas och ögonen bara sved och rann :/



Vi drog en vända till tippen...





Badrumskakel handlades, vitt och svart 30x60 cm på väggar och svart 15x15 på golv.



Golvvärme lades i badrummet.




Sen påbörjades gipsningen av mina efterlängtade väggar =)






Ja nu är näst intill allt gipsat, lovely!

I veckan har även golvet blivit flytspacklat och lite sånt, heeelt fucking jäkla underbart att det går frammåt :)

Lite oseriösa bilder finns självklart med :p

Kenan visar rätta "blatte-movsen" ;)



Jag skall inte strippa, även om det ser ut så på kortet haha... det roliga här är egentligen att jag tryckte mig in mellan väggen och regeln som kanske är 20 cm eller nått ;)



Detta måste dock vara sämsta namnet ever på en renoveringspryl!?



Det är två magneter - en som man sätter i den där gröna kontaktdosan och sen sätter man dit gipset och sen lägger man den andra magneten på utsidan och borrar sen i den så hålet blir perfekt för en kontakt. Ja ni fattar hoppas jag... Stört namn iaf :p

Ja ni ser, det händer en hel del! *lycka* Och till helgen blir det såklart ännu mer.
Veckan ägnas åt att packa gamla lägenheten samt handla in mer saker - trött på att bränna pengar asså, även om det är skoj att få precis det jag vill ha :)

Tack mina älskade underbara för helgen som var, utan er skulle detta aldrig gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0