Lovely weekend!

Aldrig en lugn stund så hinner inte med bloggen, tänkte iaf ge er en liten uppdatering av helgen som va. Supermysig helg :)

Fredag

Slutade jobbet tidigt, åkte in till stan och mötte upp lite vänner för ett glas vin och tjöt.



Efter en stund kom Robert och hämtade upp mig på sin MC så tog vi oss en runda, underbart!






Efter MC-turen släppte han av mig hos Natha och Thed där vi, tillsammans med Tino åt jättegod mat, drack gott vin och satt i timmar och bara prata...



Brasan tändes och mysfaktorn var på max :)



Lördag

Jag vaknade med ont i magen som bara blev värre och värre och tillslut låg jag och bara krampade och kräktes - jäkla magkatarr! Fick efter några timmar i mig en tablett, somnade om och vakna och var helt slut men mådde bättre.

Släpade mig till nya lägenheten och checka läget :)

Sen på kvällen tog Natha bort mina naglar inför måndagens examensprov, jag mådde fortfarande smådåligt så hon gav mig te, novalucol och de var jättegoa mot mig. Så här låg jag :p



När naglarna var borta åkte jag hem och myste ner mig i soffan - filmkväll!

Söndag

Min guddotter / kusin konfirmerades och det var en mysig dag med släkten =)








Helgen avslutades med ännu en mysig filmkväll...

Lovely helg med nära och kära, all kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0