En dag i lägenheten...

Idag har vi inte fått gjort extremt mycket i lägenheten gällande just renoveringen, vi har dock handlat dit en del samt städat som satan, för imorgon börjar de med badrummet! =D

Jag och pappa köpte isolering och isolerade en del av badrummet som de nu kommer slå igen när de börjar, fan va skoj det var, men jävlar vad det kliar haha...







Jag redo för isolering haha...



Men tack min älskade pappa och godaste Seyhan, Anders & Karolina för hjälpen!



Efter att vi fem pers har fått bort den jäkla plastmattan i badrummet så primeade (stavning?) Seyhan och Anders golvet :)




Och de kallar henne (mig) Tess... ♥

 
It's written in the dust... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0