Min dag!

Idag har vi firat min födelsedag all day. Den började kl 18 igår amerikansk tid då klockan slog midnatt i Sverige. Inte alla som får en 30 timmars födelsedag istället för 24 ;)

Dagen började med en stor frukost på ett riktigt amerikanskt diner. Det var röda skinnsoffor, plåtbord och servitriser i femtiotals kläder som även gick runt och sjung och showade. Precis innan vi skulle gå sjung de happy birthday. Bra början :)

På dagen har vi bara promenerat runt i stan. Kollade in Chrysler building, Empire och Grand central. Och såklart lite affärer.

På kvällen åkte vi upp i Top of the rock vid rockefeller center, med utsikt över hela Manhattan. Awesome! Bättre än att åka upp i Empire måste jag säga. Detta följdes av middag på The View, en restaurang på 48:e våningen som roterar 360 grader på en timme. Vi hade turen att få ett bord vid fönstret också. Vi åt och drack gott och det var en grym restaurang, underbar mat. Rekommenderas verkligen!

Köpte även en present till mig själv från mamma och pappa - en iPad mini. Yay! Tack mina älskade föräldrar! <3

Nu skall en otroligt glad tjej krypa under täcket och drömma om en av de bästa födelsedagarna i mitt liv! :) Natti allesammans... Eller för er; godmorgon ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0