Sightseeing dag

Bloggen funkar sådär, inte gått att uppdatera :( I vart fall...

Jag och Basse släckte lampan redan kl 22 i förrgår, välbehövligt. Basse mår lite sämre än mig men han ligger ju en dag efter i sjukdomen ;)

Efter en frukost på hotellet och planering av dagen bar det iväg för sightseeing hela dagen.

Vi gick genom Flatiron, SoHo, Little Italy, China town och Tribecca. Sen blev det lunch på Whole Foods innan vi fortsatte ner till One World Trade Center, Battery Park och Wall street.

På kvällen gick jag och syrran en sväng till Forever21 innan vi alla gick ut och åt hamburgare på ett svingött ställe som heter The Five Guys. Rekommenderas.

Idag har vi egentid allesammans innan lunch för att hinna med allt innan morgonens hemresa. Så jag och syrran har Victoria Secret som fokus :)

Later...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0