Ytterligare sightseeing

Idag började vi som sagt med egentid. Jag och syrran spenderade cirka 2,5 timmar inne på Victorias Secret. Jag fick med fyra BH hem. Sjukt nöjd!

Sen mötte vi upp de andra, tog tunnelbanan till Brooklyn och åt lunch innan vi gick ner till Brooklyn Heights och vidare för promenad över Brooklyn bridge till Manhattan. Otroligt stolt över att gjort det med min höjdrädsla och vattenrädsla :)

Sen var vi inne på JR, besviken som fan! Inte alls som när jag och Basse va här 2009 :( Blev nada köpt...

Ytterligare promenad till en mexikansk restaurang där vi åt gott och tog några shot Patron. Mumma!

Nu sitter vi hotellbaren och tar en öl innan vi ska packa det sista. Hemresa imorgon. Tiden har gått otroligt fort :/

Hoppas ni sover gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0