Coreball

Tisdagar är som vanligt coreball dagar. Va livrädd igår att jag inte skulle klara dagens pass så ont i låren som jag hade efter söndagens bodypump, men smörjde benen med liniment och lindade in dem i platsfolie innan jag gick och la mig. Brände som fasen men gött! Och huvudsaken - jag klarade dagens pass även om det va lite tyngre än vanligt ;)

Hon som har passet är grym och går alltid runt och kollar så man gör rätt och pushar alla lite extra. Skitbra vanligtvis men självklart skulle hon stå och pusha mig just under lårövningen idag. Att jag inte föll ihop är ett under haha. Men sjukt stolt över mig själv :)

Taggade träningen med en celsius. Nu har jag testat alla smaker och kommit fram till att cola och lemon-lime är mina bästa. De utan kolsyra är inte riktigt min tekopp asså.

Ska lägga mig och kolla lite receptböcker jag hittade i mitt skåp här hemma innan jag ska sova.

Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0